הנוף ממלון Reiterhof אוסטריה

מאז שעברנו לגור במינכן, הקונספט של ביקור שנתי (לפעמים חצי שנתי ואפילו רבעוני) במלונות ספא ליום פינוק, או אפילו ללילה או שניים, נהיה בחירה טבעית יותר לבילויים הזוגיים שלנו. ימי נישואין, ימי הולדת וסתם כשמתאפשר למצוא סידור לילדים בו זמנית ולפנות לנו לילה מחוץ לבית. הם זמינים, לא בהכרח יקרים וכל כך נעימים. חופשה טובה היא תמיד פתרון טוב למילוי מצברים וזמן איכות אבל חופשת ספא היא הפינוק האולטימטיבי!

הנוף מסוויטת פנורמה במלון Reiterhof גרמניה
הנוף מסוויטת פנורמה במלון Reiterhof גרמניה

חופשת ספא היא טרנד שאינו חולף. צורת בילוי נפוצה מאד ופופולרית כאן במדינות אירופה, במיוחד בעונת החורף כשקר בחוץ ומושלג, לאלו שעושים סקי וחוזרים למלון החם והמפנק עם הסאונות והמסאז'ים אבל לא רק להם ולא רק בחודשי החורף. מלונות הספא בדרך כלל ממוקמים במקומות עוצרי נשימה, לצד אגם, על צלע הר, עם נוף להרים או לעמקים ירוקים, לצד מסלולי הליכה משגעים, ולכן מתאימים בהחלט גם לביקור בחודשים החמים יותר, כשמשלבים אותם עם טיולים רגליים.

חבילות הספא יכולות להיות לחצי יום או ליום שלם ויכולות גם לכלול לינה במלונות. אנחנו נהנים מגם וגם. לפעמים קופצים למרכז ספא באחד מהמלונות הרבים המציעים ימי פינוק לבילוי יומי. לפעמים מתפנקים בלילה או שניים בחוויה מסוג אחר. הרבה שקט ורוגע ושלווה. טבילה בבריכות חמות אפופות אדים, בג'קוזי מבעבע, יכולה להיות שונה מאד ומהנה אף יותר כאשר הטמפרטורות בחוץ יורדות והנוף נצבע בלבן של שלג רך. במרבית מלונות הספא יש בריכות מחוממות חיצוניות או מתחם הסגור בחלונות ענק המאפשרים חיבור לחוץ. חוויה יוצא דופן במיוחד עם נופים אלפיניים.

כל מה שצריך לדעת לפני שסוגרים חופשה חורפית מפנקת במלון ספא

ערומים?

כדאי לדעת שבמרבית מתקני הספא (סאונות, ג'קוזים חדרים סולריים), במרבית המלונות – הכניסה הינה ללא בגדים. זה כולל כמובן גם את בגדי הים. הרבה פעמים תתקלו בשלטים של Textile Free. צריך לקחת בחשבון שלקהל הישראלי הרבה פעמים העניין מביך ומקשה על ההנאה. אני תמיד מוצאת פתרונות של בגד ים ללא כתפיות מכוסה במגבת שנכנסת איתי לתוך הסאונה, אבל צריך לדעת מראש. חשוב לדעת שעבור הגרמנים/האוסטרים, העירום במתחמי הספא מנותק לגמרי מקונוטציה מינית. הם מורגלים בחוויה מגיל צעיר ועבורם זה טבעי ביותר. אפשר כמובן בזמן ההזמנה לשאול האם ישנם מתחמים נפרדים – עם וללא בגדי ים. בבריכות הגדולות (הפנימיות והחיצוניות בגד הים הוא פריט חובה דרך אגב). כל המלונות יספקו לכם חלוקי רחצה מפנקים, מגבות וכפכפים.

למבוגרים בלבד?

כדאי לבדוק האם המלון מתאים למבוגרים בלבד או גם לילדים. יש כאלה וכאלה. חשוב לבדוק כי אולי לא יתאים לכם אם תרצו להגיע עם ילדים או לחילופין אם תרצו חופשה שקטה במיוחד ללא זאטוטים מסביב. מלונות המתאימים גם לילדים יציעו בדרך כלל מתחמים נפרדים לילדים כך שיהיה אזור ללא כניסת ילדים. 

חדר מנוחה במלון Reiterhof גרמניה
חדר מנוחה במלון Reiterhof גרמניה – כאן אין ילדים

אז מה נאכל?

כדאי לבדוק האם המקום מציע את שירותיו על בסיס ארוחת בוקר או על בסיס חצי פנסיון או מלא. לא תמיד רוצים לצאת מהמלון לחפש מקום חיצוני לאכול בו ארוחת צהריים/ערב. אם המקום כן מגיש ארוחות ערב (כחלק מהתשלום או בנפרד) כדאי לבדוק האם מדובר במסעדת שף. מלונות ספא רבים מציעים מסעדות שף, אפילו כאלה עם כוכבי מישלן אז המחיר יהיה בהתאם אבל אולי זו גם סיבה נוספת להעדיף מלון כזה או אחר – שהפינוק יהיה מושלם.

קפה בסטייל במלון Das Goldberg אוסטריה
קפה בסטייל במלון Das Goldberg אוסטריה

להזמין טיפולים?

אם מתכננים לעשות טיפולי גוף שונים, כדאי להזמין מראש לפני שמגיעים למלון ולא בהכרח לסמוך על הזמינות של מטפלים בזמן השהייה. כל מלון ישמח לשלוח לכם את מגוון הטיפולים שהוא מציע עם משך הטיפול ועלויות מראש. חשוב כמובן לציין אם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת ואם חושקים בטיפול זוגי לבקש חדר זוגי בהתאם.

ספא במלון Kempinski גרמניה
ספא במלון Kempinski גרמניה – מחכות למסאג'ים

מה נמצא ליד?

כדאי לבדוק איזה אתרים קרובים למלון כדי לבקר בהם אם רוצים לעשות גיחה החוצה אל הטבע. האם יש אגם קרוב, מסלול הליכה אטרקטיבי, אתר סקי, עיירה ציורית עם חנויות בוטיקיות? אפשר להתכתב עם המלון לפני ההגעה כדי לקבל המלצות וגם לקרוא באתרי המלונות עצמם.

הנוף ממלון Reiterhof אוסטריה
הנוף ממלון Reiterhof אוסטריה

יקר?

כדאי לדעת שחופשות ספא יכולות להיות יקרות אבל לא בהכרח. הן יכולות להיות אטרקטיביות מאד במחיר. תלוי בעונה שמזמינים, במלון ובחבילת הטיפולים המוזמנת. אם אתם גמישים מבחינת התאריכים תוכלו תמיד לשאול במלון אליו אתם רוצים להגיע האם יש מבצעים לתקופות אחרות בעלויות נמוכות. תתפלאו למצוא לא מעט דילים זולים.

אז איפה מוצאים מלונות ספא?

אפשר למצוא באירופה מגוון אינסופי כמעט לחופשות ספא, עם מחירים שיכולים להיות אטרקטיביים הרבה יותר עם תמורה גדולה יותר מחופשות הספא המוצעות בישראל. הבונוס העיקרי הוא הנופים עוצרי הנשימה בהם ממוקמים בדרך כלל מלונות הספא האלו. אנחנו כאמור "דגמנו" לא מעט מלונות ספא ובחרתי להמליץ לכם על שישה מהם. הבחירה לא הייתה קלה. בחלקם היינו ביום ספא ובחלקם התפנקנו ללילה או יותר. הבחירה האולטימטיבית עבורי היא אזור בוואריה בגרמניה וטירול באוסטריה. אל כל המלונות עליהם אני ממליצה ניתן להגיע מישראל דרך שדה התעופה במינכן שבגרמניה (Munich Airport) או דרך שדה התעופה באינסברוק שבאוסטריה (Innsbruck Airport) עם טיסות ישירות בעונה (בעונת הקיץ ובעונת הסקי).

ספא במלון Das Tegernsee

מלונות ספא בבוואריה, גרמניה

אזור בוואריה, דרך העמקים שלמרגלות האלפים, שזור בכפרים ציוריים, אגמים קסומים, גבעות מיוערות ושטחים לא נגמרים של ירוק בקיץ או לבן בחורף. מלונות משפחתיים קטנים לצד מלונות גדולים יותר פזורים בכל האזור. קבלו שני מלונות ספא שאהבתי במיוחד בגלל המיקום, בגלל העיצוב והסטייל ובגלל הנופים מסביב.

מלון Das Tegernsee

מלון Das Tegernsee
מלון Das Tegernsee

איפה נמצא?

מלון דאס טגרנזי ממוקם בתוך אחוזה בטירה גדולה המשקיפה על אגם טרגנזי (Tegernsee), בגובה של 800 מטרים מעל פני הים.

מה יש למקום להציע?

אירוח ואיכות ברמה הגבוהה ביותר מחכה לכם במלון. טירת זנגרשלוס, המעוצבת בסגנון אר נובו, הינה חלק ממבני המלון בהם ניתן להתארח. אזור הבריאות מתהדר בבריכה חיצונית מחוממת בחורף, בריכה מקורה, אזור סאונות, חדר כושר וחדרי מנוחה. ניתן להזמין עיסויים מקצועיים וטיפולי יופי. מסעדת המלון מתהדרת במנות בוואריות טיפוסיות לצד מנות בינלאומיות. בעונה החמה ניתן לסעוד על המרפסת אל מול הנוף החלומי של אגם טגרנסי או בבית הבירה הנמצא במקום.

מה אהבתי במיוחד?

את עיצוב הפנים של מבני המלון עם התשוקה העיצובית לפרטים הקטנים, את הנוף המהמם הנשקף מחלון החדר ומהבריכה החיצונית.

הנוף ממלון Das Tegernsee
הנוף מהבריכה החיצונית במלון Das Tegernsee

מלון Kempinski

ספא במלון Kempinski גרמניה
מלון Kempinski גרמניה

איפה נמצא?

מלון קמפינסקי ממוקם בעיירה ברכטסגאדן (Berchtesgaden) שבהרי האלפים הבוואריים בגובה של 1000 מטרים, עם נוף פנורמי של עמק ברכטסגאדן.

מה יש למקום להציע?

המלון המעוצב מציע חדרים בסגנון עיצוב כפרי מודרני עם נגיעות בוואריות מסורתיות בעיצוב הלובי. ספא קמפינסקי מתמחה בטיפולים המאזנים או ממריצים להחזרת שיווי המשקל הטבעי של הגוף. בשטח של 1400 מ"ר, מציע הספא מגוון של סאונות (צמחית, פינית, חדרי אדים) וחדרי טיפולים, חדר כושר, בריכה פנימית מקורה, בריכה חיצונית מחוממת בעונה, סולריום וחדרי מנוחה עם מיטות. סביבת המלון מלאה באפשרויות לטיולים ופעילויות כמו אתרי סקי, רכיבה על אופניים וטיולים רגליים. הייקינג, מכרות מלח ואפילו ביקור ב"קן הנשרים" הקרוב.

מה אהבתי במיוחד?

חלונות הזכוכית הענקיים אל עבר הנוף בהחלט עושים את כל ההבדל! 

בריכה מחוממת במלון Kempinski גרמניה

מלונות ספא בטירול, אוסטריה

אזור טירול באוסטריה נחשב לאחד המתויירים ביותר בעיקר בגלל האגמים הטורקיזיים שלו ופסגות ההרים. רבים מגיעים בעונה החמה כדי לעשות הייקינג סביב האגמים ובמעלה ההרים או בעונה הקרה בשביל ליהנות ממדרונות מושלגים בסקי, אבל טירול יכולה להציע גם סוג אחר של בילוי – פינוקי ספא אל מול הנופים הקסומים האלו, אם כאטרקציה המרכזית של הטיול או אם כנילווית להייקינג או סקי.

מלון Natur- und Aktivresort Reiterhof

מלון Reiterhof גרמניה
מלון Reiterhof

איפה נמצא?

מלון רייטרהוף ממוקם בעיירה אכנקירש (Achenkirch) שבטירול (Tyrol), אל מול נוף אלפיני משגע. אגם אכנסי (Lake Achensee) נמצא במרחק של 4 ק"מ מהמלון.

מה יש למקום להציע?

מלון משפחתי המספק חדרי אירוח וסוויטות שכולם פונים לנוף ההררי עוצר הנשימה. אזור הספא גדול מאד וכולל מגוון סאונות, חדרי אדים, חדרי מנוחה, חדר כושר, חדרי טיפולים, בריכה מקורה ועוד שתי בריכות מחוממות חיצוניות. יש תכנית ייחודית לכל יום (הסברים והתנסות בסאונה מיוחדת, פעילות ספורט עם מדריך, פעילות חיצונית כמו ריצה עם מדריך). במסעדת המלון מגישים מנות מיוחדות מהמטבח האוסטרי, באירוח על בסיס פנסיון מלא. ארוחת הערב מגיעה כתפריט של חמש מנות.

ניתן לשכור מוטות הליכה נורדיים, אופני הרים ואופניים חשמליים במלון. ישנו מועדון גולף במרחק 10 דקות מהמלון. 

מה אהבתי במיוחד? 

את הסוויטה המפנקת במיוחד שבה התארחנו הייתה הפתעה נעימה בעיצוב המוקפד שלה, ואת הסאונה החיצונית עם החלון הפנורמי הענק שלה ומייד לאחריה טבילה בג'קוזי חיצוני שמתאים רק לשניים עם פסגת הר מושלג כנוף מושלם.

סוויטה פנורמה במלון Reiterhof גרמניה
סוויטה פנורמה במלון Reiterhof

מלון ZillergrundRock

מלונות ספא - מלון ZillergrundRock
מלון ZillergrundRock

איפה נמצא?

מלון ZillergrundRock ממוקם באחת מעיירות הסקי הידועות והיפות ביותר שבחבל טירול באוסטריה, העיירה מאיירהופן. שלושת בנייני המלון ממוקמים לאורך נחל ובמרחק נסיעה קצר מאזור הסקי וההייקינג צילרטל.

מה יש למקום להציע?

למרות שלמלון יש שלושה מבנים, מדובר במלון ספא בוטיקי מפנק בניהול משפחתי, המציע אירוח ברמת ארבעה כוכבים. מגוון חדרים מפנקים בגדלים משתנים, עם נוף להרים או לנהר, מתחם ספא גדול עם מבחר סאונות ובריכה פנימית מקורה, בריכה חיצונית בשני מפלסים, חדרי מנוחה רבים ברחבי המלון. השהות במלון היא בפנסיון מלא וכוללת ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ונישנושים אחר הצהריים וכמובן ארוחת ערב גורמה עם שש מנות. במלון יש גם מתחם של בר לשעות אחר הצהריים ובר נוסף לשעות הערב.

המלון מציע פעילויות ספורטיביות מידי יום כגון רכיבת אופניים קבוצתית או הייקינג באזור. מי שרוצה להישאר בספא לאחר שעות הצ'ק אאוט יוכל לעשות זאת בתשלום נוסף.

מה אהבתי במיוחד?

במלון ZillergrundRock אהבתי מאד את העיצוב המקורי והיפה של המקום המשלב אלמנטים טבעיים ומשתלב בצורה מושלמת ומכבדת עם הנוף ההררי. המיקום של המלון מאפשר הגעה נוחה ומהירה לאזורי הייקינג מהמרהיבים שיש. מבנה הבריכה החיצונית אל מול הנוף נותן תחושת אינפיניטי וחדרי המנוחה מושלמים.

מלון Hotel Alpina

מלון Alpina טירול אוסטריה
מלון Alpina טירול אוסטריה

איפה נמצא?

מלון אלפינה ממוקם כשלושה ק"מ מהעיירה קוסן (Kössen), כ- 2.5 ק"מ מאזור הסקי הוך-קוסן (ליד המלון יש תחנת אוטובוס לאתר הסקי) ובסמוך לרשת מסלולי קרוס קאנטרי סקי.

מה יש למקום להציע?

72 חדרים וסוויטות הפונים לנוף. ספא בשטח כולל של 3000 מ"ר עם בריכה חיצונית ומגרש טניס. הספא כולל 8 סאונות, 4 מרחצאות אדים, שני תאי אינפרה-אדום, בריכת מלח, אזור מרגוע חיצוני ופנימי וטרסת שמש גדולה. בספא אפשר למצוא מגוון רב של טיפולי יופי ועיסויים, ביניהם טיפולי איורוודה וטיפולים אסייתיים שונים.

אזור המסעדות מעוצב באופן אוסטרי מסורתי. האירוח הוא על בסיס פנסיון מלא.

מה אהבתי במיוחד?

לנוח בחדר המנוחה על מיטת מים לאחר רביצה בבריכת המלח.

Hotel Alpina טירול אוסטריה

מלון Panorama Royal

מלון Panorama Hotel טירול אוסטריה
מלון Panorama Royal טירול אוסטריה

איפה נמצא?

מלון פנורמה רויאל ממוקם בעיירת הספא באד הרינג (Bad Häring) באזור טירול.

מה יש למקום להציע?

ספא רויאל המרשים והמרווח משתרע על כ- 2800 מ"ר, מעניק חוויה הוליסטית של רוגע וחיוניות במגוון רחב של טיפולי הרפיה ובריאות, עם בריכות וג'קוזים חיצוניים ופנימיים ומגוון גדול של סאונות וחדרי טיפולים. מסעדת שף מצויינת וחדרים הפונים כולם אל הנוף. חובבי ספורט החורף ימצאו גם המון הזדמנויות לפעילויות באזור. במרחק 7 דקות נסיעה מגיעים לאחד מאזורי הסקי הטובים והגדולים באירופה – "ויילדר קייזר בריקסנטרל). ישנה הסעה מהמלון ישר לרכבל המוביל לאזור ובחזרה בסיום ימי הסקי למלון.

מה אהבתי במיוחד?

האוכל במלון היה ברמה גבוהה, הג'קוזי החיצוני והנוף המשגע! על גג אחד ממבני המלון ישנה מרפסת עם מיטות שיזוף לימות הקיץ או להצצה לנוף עוצר נשימה בימות החורף. גם אם קר וגם אם אתם בחלוק המפנק של הספא, תעלו למרפסת. לא תצטערו! 

מלון Panorama Hotel טירול אוסטריה

מלון Das Goldberg

הנוף ממלון Das Goldberg אוסטריה
מלון Das Goldberg אוסטריה

איפה נמצא?

מלון דאס גולדברג ממוקם על צלע הגבעה מעל באד הופגשטיין (Bad Hofgastein), ישירות על מדרון של אזור הסקי שלוסאלם (Schlossalm).

מה יש למקום להציע?

החדרים של המלון, אזור הקבלה והמסעדה מעוצבים באלגנטיות יוצאת דופן. המלון מקפיד על העיצוב הפנימי והחיצוני שלו, על פסליו המרשימים בכניסה והבריכות הטבעיות והפורחות המקיפות אותו. מגוון של חדרים בעיצובים שונים ואפילו כאלו עם אמבטיה חיצונית על המרפסת. הריהוט עשוי כולו מחומרים טבעיים. אזור הספא כולל בריכה מקורה ומחוממת עם חיבור לבריכה חיצונית המשקיפה לעבר העיירה ממול. אזור הספא נרחב והוא כולל סאונות, חדרי יוגה, חדרי מנוחה עם ערסלים מעוצבים, סאונות וחדרי מלח. מסעדת המלון משקיפה לעבר העיירה באד הופגשטיין.

ניתן לשכור אופניים ושוברי סקי לאתרים הקרובים.

מה אהבתי במיוחד?

את חדרי המנוחה שהם בעצם חדרי מלח מעוצבים כנישות פרטיות בתוך מערה מסועפת, חשוכה, עם תאורה מינימלית. חווית רוגע מדהימה. את הבריכה החיצונית הממוקמת ממש מעל פסי רכבת ואת התצפית על הרכבת שעוברת מתחת. אהבתי מאד גם את הקפה הטעים בכוסות המוזהבות.

הנוף ממלון Das Goldberg אוסטריה

מלון Auszeit

מלון Auszeit, אוסטריה

איפה נמצא?

מלון Auszeit בעיירה הציורית פרטיסאו (Pertisau) שעל שפת אגם אכנסי (Achensee) בחבל טירול באוסטריה, כרבע שעה נסיעה מהגבול עם גרמניה, כך שהגעה דרך שדה התעופה של מינכן היא המומלצת לאורך כל השנה, או דרך השדה באינסברוק בעונה. 

מה יש למקום להציע?

המלון ברמת ארבעה כוכבים עם אירוח למבוגרים בלבד המציע חדרים מעוצבים בגדלים שונים שלכולם יש מרפסת עם נוף הרים משגע או נוף לאגם. במלון יש ספא עם בריכה מחוממת חיצונית, חמאם, סאונות וחדרי עיסויים. ארוחת בוקר מפנקת תחכה לכם מידי יום וחדרי אחסון לציוד הסקי למי שגולש. המלון ממוקם בקרבה לרכבל, למסלולי הסקי השונים, בקרבה לחנויות השכרת הציוד הנדרש לקרוס קאנטרי סקי ולמסלולים המגוונים. אין צורך להשתמש ברכב. ההרגשה היא של כפר נופש או קיבוץ.

מה אהבתי במיוחד?

האווירה האינטימית שיש במלון. קבלת הפנים החמה והמפנקת והסוויטה המעוצבת והמרווחת במיוחד. הנוף של האגם בבוקר כשהכל מסביב לבן היה שובה לב. לשתות קפה במיטה עם הנוף הזה היתה דרך מצוינת לפתוח את היום. 

מלון Winterbauer

מלונות ספא - מלון Winterbauer

מלון Winterbauer

איפה נמצא?

מלון Winterbauer נמצא בעיירה פלכאו (Flachau), כ- 60 ק"מ דרומית לעיר זלצבורג. מקום תיירותי לאורך כל השנה בשל המיקום האטרקטיבי והפעילויות ה קיימות באזור בכל חודשי השנה. בעונת החורף אפשר ליהנות מאתרי סקי רבים השייכים לאזור אמאדה, מאזורי הסקי הגדולים ביותר באירופה. בחודשי הקיץ המקום מושלם למסלולי הייקינג ומהווה נקודת מוצא טובה לטיולים באזור זלצבורג.

מלונות ספא - מלון Winterbauer
החדרים המפנקים של המלון

מה יש למקום להציע?

מלון ברמת ארבעה כוכבים המתאים גם למשפחות. למלון מספר מבנים עם חדרים ורובם מעוצבים בסגנון בקתות אלפיניות מודרניות בשילוב חומרים משגע. אפשר למצוא חדרים בגדלים משתנים. הנוף מחדרי המלון מרהיב והשטחים הירוקים סביבו עצומים. למלון יש מתחם ספא עם בריכת אינפיניטי חיצונית מחוממת, סאונה פינית חמה יבשה ורטובה, ג'קוזי (רק בחודשי החורף) ופינות הרגעות עם מיטות שכיבה ומיטות מים. ניתן להזמין במתחם עיסויים. המלון מציע אירוח של חצי פנסיון הכולל ארוחות בוקר עשירות וארוחות ערב עם חמש מנות, המבושלות במקום ממרכיבים אורגניים על ידי השף המקומי (הבן של בעל המלון).

מה אהבתי במיוחד?

החדר שלנו היה מפנק מאד ועיצוב שגרם לנו לחשוב פעמיים אם לצאת מהחדר. הבריכה המשגעת עם הנוף עוצר הנשימה היתה חוויה נהדרת לסיום היום לפני ארוחה מפנקת, עשויה בטוב טעם ומעל הכל – יחס אישי נהדר של בני משפחה אחת שחיה ונושמת את האירוח המקומי.

מלונות ספא - מלון Winterbauer
בריכת אינפיניטי עם נוף עוצר נשימה

לא קל לכתוב כזה פוסט ולהתאפק שלא להזמין את חופשת הספא הבאה שלי, במיוחד שזו האחרונה הייתה ממש לפני שבועיים. ממליצה בחום לכל מי שרוצה לחדש מצברים, ליהנות משילוב מנצח של רוגע וחיבור לנופים הטבעיים המשגעים. תמיד אפשר לשלב ימים של חופשת ספא בתוך טיול גדול יותר בשילוב עיירות וערים בסביבה וכמובן לשלב עם פעילויות ספורטיביות רגועות ונעימות של טיולים רגליים או שייט באגמים או סקי. 

אם אתם מחליטים להגיע לחופשת סקי בחורף הקרוב, ממליצה לשלב עם ביקור בשווקי כריסמס במינכן, שיוסיפו לשלמות חוויית החורף שלכם. ואם אתם מגיעים רק בחודשי הקיץ אז שמרו את המלצת השווקים לעונת החורף הבאה. בכל מקרה אל תוותרו על חופשת ספא, אבל ראו הוזהרתם!!! זה יכול להיות ממכר…

גילוי נאות: הקישורים המופיעים בדף זה שייכים לתכנית שותפים. המשמעות היא שאם אתם מזמינים מלון דרך הקישור, זה מקנה לי עמלה קטנה שאינה משפיעה מבחינתכם על עלות המלון.

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, הזמנות למסעות בעולם או אולי לקבל השראה?

הרשמו ואני מבטיחה להיות בקשר

מייל ראשון אמור להגיע אליכם אחרי שתכניסו כאן את הפרטים שלכם. אם אתם לא רואים, אנא בדקו שלא הגיע לדואר ספאם