מסע נשים לאתונה

מסע נשים לאתונה
צבעים וטעמים באתונה

התחדשנו ביעד נוסף, אטרקטיבי במיוחד, המתאים דווקא לימות החורף הקרירים, כשרוצים לשבור את שגרת היומיום. חופשה אורבנית באתונה, עיר צבעונית ומדליקה. שילוב מנצח בין היסטוריה עוצמתית והתחדשות עירונית. בין ישן ומתחדש. בין אותנטיות לחדשנות.

למה אתונה?

שכונת פסירי באתונה
שפע צבעוני
כיכר מונסטיראקי
אומנות רחוב באתונה

אתונה היא אחת הערים העתיקות בעולם, העיר הגדולה ביוון, עיר הבירה! היא נקראת "אתונה" על שם האלה אתנה. אלת החוכמה, המלחמה, האמנות והצדק במיתולוגיה היוונית. מה מתאים יותר למסע נשי אם לא אתונה? היא נחשבת לערש התרבות המערבית ולערש הדמוקרטיה, יש בה התחדשות עירונית מרשימה, קולינריה משגעת והיא ממש לא רחוקה. יעד נהדר לחופשה לאורך כל השנה. אתונה – חופשה אורבנית! קדימה, מתחילות!

אז מה יהיה לנו?

נטייל בעיר משישי עד שלישי. ימים גדושים, מלאים בכל טוב. נהנה מחגיגה ים תיכונית, מתובלת בצבעים, טעמים, ריחות ומראות. מגבעת האקרופוליס והפרתנון, דרך סמטאות העיר, נשב בבתי הקפה הכי אופנתיים, נישן במלון בוטיק מעוצב, נאכל אוכל אותנטי, נצא לסיורים ברחבי העיר כדי להכיר אותה מכל הכיוונים – סיור עיצוב עירוני עם מדריכה מקומית להכרת המבנה העירוני המיוחד, אומנות רחוב ועיצוב, סיור קולינרי וסדנאות שנבחר במיוחד עבורכן, עם הטעמים והריחות הכי מיוחדים. נטפס על גגות כדי להשקיף על העיר מלמעלה והכל יהיה מפנק במיוחד.

קצת עלינו

מסע נשים לאתונה
נסענו כדי להכין לכן מסע נשים משגע לאתונה

גלית ויינברג

מעצבת פנים, אמנית, אוצרת תערוכות, עם אהבה מיוחדת לחומרים וצבעים. אוהבת להתחקות אחר מקורות היצירה והאמנות האותנטית של תרבויות קסומות. בלוגרית טיולים ולייף סטייל, מטיילת הרבה בעולם, נהנית ואוהבת לכתוב על כך. כותבת את הבלוג 'בלוגלית'. מתגוררת במינכן.

עדי שפירא

מטפלת ברפואה הוליסטית, מתמחה בתזונה צמחית טבעית, תומכת, בתהליכי הבראה ובהפיכת המטבח לבריא. מאמנת mental wellness, כותבת את הבלוג 'דובדבנים של טעם'. בלוגרית טבעונית מטיילת, סביב ובעולם. מתגוררת במינכן.

למה לצאת דווקא איתנו?

האקרופוליס באתונה
האקרופוליס

בחרנו בפינצטה מקומות וחוויות יחודיים המשלבים את מה שכולנו, הנשים, מחפשות וצמאות לו. שתינו אימהות, בשלות, מתגוררות בחו"ל (מינכן) ומטיילות הרבה בעולם. כל אחת מגיעה מתחום אחר, עולם אחר, והשילוב בינינו – מנצח. חוויה הוליסטית מעצימה. כי היינו, בדקנו ובחרנו במיוחד בשבילך.

מבט לעבר אתונה
The golden hour

אז למי לשלוח פרטים?

אז כל מי שרוצה לחוות את אתונה קצת אחרת, מוזמנת להצטרף אלינו. כתבי את המייל שלך או השאירי טלפון וניצור קשר במהרה. בינתיים מוזמנת לקרוא את הפוסט הראשון בסדרה: אתונה – חופשה אורבנית בבירה היוונית.

יאסו אתונה
Adio

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, הזמנות למסעות בעולם או אולי לקבל השראה?

הרשמו ואני מבטיחה להיות בקשר

מייל ראשון אמור להגיע אליכם אחרי שתכניסו כאן את הפרטים שלכם. אם אתם לא רואים, אנא בדקו שלא הגיע לדואר ספאם