לפני שאדבר על מלונות מומלצים באתונה, רציתי לומר כמה מילים על העיר עצמה.

את אתונה גיליתי כיעד חורפי מושלם! קרובה גם למי שמגיע מישראל וגם מיעדים שונים באירופה, יש בה המון מה לראות ולעשות, יש בה אוכל ים תיכוני משובח והמון שמחת חיים ברחובות. זהו יעד לחופשה קצרה יחסית (אבל בהחלט כזו שיכולים לחזור עליה שוב ושוב בדגשים אחרים) ולכן אני תמיד מעדיפה שהיא תהיה מדויקת.

בחירות נכונות ומושלמות למעטפת של הטיול והשאר – יזרום. המעטפת מתחילה כמובן מבחירת הטיסה (מקפידה שתהיה בשעות נוחות של היום ולא באמצע הלילה כדי שלא אגיע עייפה מידיי) ומבחירת המלון. ריכזתי לכם כאן רשימת המלצות על מלונות מומלצים באתונה. מוזמנים לקרוא על חלקה הראשון של רשימת המומלצים שלי כאן – על עיצוב ואווירה – מלונות בוטיק באתונה.

המלצות מלונות באתונה - Pinnacle Hotel
מלון The Pinnacle

אז איך לבחור בין המלונות המומלצים באתונה?

בחירת מלון מומלץ באתונה היא לא פשוטה בגלל ההיצע העצום של אפשרויות הלינה בעיר אבל אני תמיד מקפידה לבחור מלון בוטיק באתונה, כזה שיענה בדיוק על הצרכים של חופשה אורבנית – שיהיה במיקום מנצח, שיהיה אינטימי עם יחס אישי וכמובן שיהיה הכי מעוצב שאפשר.

אני תמיד שמחה להכיר מלונות חדשים ולקבל המלצות שוות מאלו שביקרו לפני ולכן שמחה להמליץ לכם. כבר התחלתי את רשימת מלונות הבוטיק המומלצים שלי באתונה בפוסט הראשון בסדרה. היכנסו ובחרו לכם אחד מהרשימה או המשיכו למלונות המומלצים בפוסט הזה, כי אחד יותר מוצלח מהקודם.

תופתעו לדעת שמלון בוטיק לא בהכרח אומר מלון יקר. תוספת המילה "בוטיק" מציינת את הייחודיות והדיוק, בדרך כלל לפי קונספט עיצובי מסוים, אישי מאד, קטן בדרך כלל ממלונות עם מספר חדרים רב ולכן מדובר במלונות יוקרתיים (אך לא בהכרח יקרים! כנסו לבדוק).

המלצות מלונות באתונה
גג עם נוף פנורמי תמיד מוסיף

מלונות מומלצים באתונה – המשך הרשימה

מלון The Pinnacle Athens

מגורד שחקים למלון בוטיק

הבניין הגבוה ביותר במשולש המסחרי של אתונה, עוצב בשנות ה -70 על ידי האדריכל הבולט ורגיס (Varagis) בסגנון המודרניזם האתני, עם חזית ייחודית המכוסה ביותר מ 3500 אריחים מתכתיים, הדומה לגורד שחקים בסגנון ניו יורקי, ונוף יוצא דופן של 360 מעלות. המיקום המרכזי מהווה בהחלט את אחד היתרונות של המלון, במרחק רגלי מאטרקציות שונות בעיר ובמרחק של 200 מטרים מתחנת מטרו. 

הסוויטות המעוצבות

16 סוויטות ייחודיות ומרווחות בגדלים משתנים של 40 עד 65 מ"ר, שתוכננו עם דגש על נוחות וייחודיות כדי שיתנו חוויה ביתית. בכל סוויטה תמצאו סלון, אח דקורטיבית, פינת אוכל, חדר שינה או שניים עם מקלחות עיסוי וחלונות גדולים מהרצפה עד התקרה המאפשרים לאור האתונאי להיכנס פנימה עם תצפית עירונית משגעת. המעצבים בחרו את הריהוט בהתאמה אישית, פרטי זהב וכסף, צבעים רכים, וילונות קטיפה, רצפות עץ וטפטים וינטג׳, לצד פרטים שנרכשו בחנויות של עתיקות, מהווים נוף ייחודי של נוחות ויוקרה עירונית. שילוב מפתיע אך מנצח בין פרטי האמנות במלון הזה לבין הטפטים, השונים על כל קיר. 

גרם המדרגות בן 9 הקומות, משמש גלריה ליותר מ- 300 יצירות אמנות שנבחרו בקפידה. ציורים מודרניים לצד מסורתיים, מיצבים, פסלים ועתיקות, המוצגים ברוח האקלקטיות והייחודיות. מיד עם הכניסה למלון, לחלל הלובי הקטן, יש תחושה שנכנסים לחנות עיצוב עם מתנות קטנות אותן לרכוש – יצירות אמנות, ספרים, תכשיטים בעבודת יד ועוד מוצרים יווניים. למלון יש גינת גג עם נוף פנורמי על העיר והאקרופוליס, שם ניתן לאכול את ארוחת הבוקר בימי שמש וליהנות מרגעי הפוגה בעיר. 

מלונות מומלצים באתונה - Pinnacle Hotel
אוסף צלחות וינטג' על קיר חדר האוכל במלון הפינקל

למרות שהמלון חדש, הוא כבר זכה בפרסי "קונספט המלון הטוב ביותר" ו"המלון האורבני הטוב ביותר" לשנת 2020.

איפה ממוקם: במיקום מרכזי באזור הקניות של רחוב ארמו, כיכר סינטגמה וכיכר מונסטיראקי. Aiolou 75,Evripidou, Athens, 10551.

הטבה בלעדית לקוראי Blogalit: כרטיס "מועדון הזהב" המקנה 50% הנחה בהזמנת חדרים, ארוחת בוקר כלולה בהזמנה, 50% הנחה על הזמנת שאטל משדה התעופה למלון ועוד פינוקים. כדי לקבל את ההטבה, הכנסו לקישור המלון פה מתחת, בחרו חדר, תאריכים והכניסו היכן שכתוב Promo Code את הקוד שלי: blogalit.gold. תהנו!

קישור למלון: מלון ה- Pinnacle

הזמנה דרך בוקינג

רשת מלונות בראון – קיוביק, אקרופול, לייטהאוס, ספייסס, דייב רד ווילה בראון ארמו

מלון בראון קיוביק - אתונה
הנוף מהחדר במלון בראון קיוביק

רשת מלונות בראון, שבוודאי מוכרת לכם מישראל, הגיעה לאתונה והיא ללא ספק אטרקטיבית מאד. כל מלון ברשת מעוצב והיחס הוא אישי ונעים, ממש כמו בארץ.

ארבעה מלונות ממוקמים סביב כיכר אומוניה. כולם מלונות ברמת ארבעה כוכבים (פרט לדייב רד). לכאורה מקום מעט פחות בטוח להסתובב לבד בלילה אבל כזה שעבר מתיחת פנים רצינית. באזור תוכלו למצוא מלונות במחירים נמוכים יותר ובמרחק קצר ממרכז העיר. אני נהניתי מחדר עם נוף חלומי בבראון קיוביק (המלון מורכב משני מבנים מחוברים. אחד מהם בעיצוב מחודש יותר. בקשו חדר במבנה החדש), עם ארוחת בוקר שנמשכת עד השעה 12 בצהריים וממסאז' מפנק ומומלץ. בבראון אקרופול נהניתי מארוחת ערב לקראת השקיעה. נוף משגע לעבר העיר כולה וכיכר אומוניה היפה ממבט על. אווירה רומנטית ואוכל משובח.

מלון בראון אקרופול - אתונה
ארוחת ערב על גג מלון בראון אקרופול

את מלון וילה ארמו תמצאו ממש במרכז אתונה, בצמוד לאזור הקניות של רחוב ארמו ולשאר האטרקציות המרכזיות בעיר. מלון קטן ואינטימי המציע חוויית אירוח אישית עם נוחות מקסימלית. אפשר לקפוץ למלון במהלך היום, לפרוק קניות, לעשות מנוחה קלה ולהמשיך בשיטוטים. זהו מלון ארבעה כוכבים ועם ביקורות מעולות.

קישור למלון: Villa Brown Ermou

בראון ספייסס – מלון חדש ברשת, ממוקם בשכונת פסירי הטרנדית והצבעונית. גם הוא מלון ארבעה כוכבים המעוצב בשילוב מודרני ואותנטי עם חומרים טבעיים. המלון ממוקם כ- 600 מטרים מהכיכר המרכזית, כיכר מונסטיראקי.

קישור למלון: Brown Spices

מלון New Hotel מרשת מלונות Yes 

מקום שבהחלט גרם לי להרגיש שאני באתונה גם כשסגרתי את הוילון ולא ראיתי את העיר הנשקפת מהחלונות. מלון חמישה כוכבים מרשת מלונות Yes, וחלק מ- Design Hotel of the world. במלון תמצאו 79 חדרים וסוויטות מעוצבות על ידי האחים קמפנה, הומברטו ופרננדו, מעצבי העל הברזילאים. האחים ידועים בשילובים הבלתי צפויים של פסולת מחודשת ואובייקטים שנזרקו כמו שאריות עץ ובדים שהם משלבים בעבודותיהם. האחים קמפנה שקדו על שיפוץ המלון יחד עם סטודנטים לעיצוב ואמנות מאתונה. המלון נפתח בשנת 2011 והציג לראווה את העיצוב המודרני ויוצא הדופן שכלל חלקים מהמלון הקודם שפורק לצד רהיטים וגופי תאורה בהזמנה אישית. בחדרי המלון מופיעים מוטיבים יווניים מובהקים כמו גלויות מהעבר, תיאטרון הצללים היווני ועין הרע הכחולה. 

Roof Top עם נוף פנורמי

המלון מתהדר בגג משגע עם נוף פנורמי לעבר האקרופוליס, עם ספרייה, בר משקאות וריהוט מעוצב בסטייל. אם חשקה נפשכם באקסטרה פינוק, מוזמנים לסוויטה על הגג. לסוויטה קיימת האופציה של מרפסת רחבת ידיים ומיטת שיזוף תחת כיפת השמיים.

במלון ישנה גם מסעדה ששמה הולך לפניה. המסעדה מלאה עד אפס מקום במקומיים מביני עניין המגיעים לבראנץ' החלומי בסופי השבוע.

איפה ממוקם: במרכזה של אתונה, בסמוך לכיכר סינטגמה, במרחק הליכה קצר מהאטרקציות המרכזיות של העיר. Fillelion str. 16, Athens.

קישור למלון: New Hotel.

מלון The Foundry Suites

מלונות מומלצים באתונה:  מלון The Foundry Suites
סוויטה עם פטיו – מלון The Foundry Suites

המלון הוא אוסף של 12 סוויטות יוקרה אורבניות המשלבות עיצוב תעשייתי עם סגנונות מודרניים. מיד כשנכנסים ללובי רואים קיר ענקי המשמש ספריה גדולה עם ספרים ותקליטים. החום והביתיות מורגשים מיד. המבנה המקורי נבנה בשנת 1930 ושימש כבית דפוס ועם השנים הפך למרכז תרבות מקומי. שיפוץ המבנה נעשה תוך שמירה על אופי וינטג'י בפריטים שהוכנסו לחללים. ישנה שמירה על ההיסטוריה התוססת של המקום. ההתייחסות לסוויטות היא כאל "מקדש אורבני" של המבקרים באתונה. החדרים שונים בעיצוב שלהם ומתאימים למספר משתנה של אנשים. בכל החדרים ישנו מטבח מאובזר וחללים ציבוריים של סלון או פאטיו, וחלק מהחדרים הם בני שתי קומות. 

חומרים, צבעים והשראה

העידון החשוף של החומרים כמו פלדה, זכוכית, עץ, אבן, שיש וטרצו משתלבים עם אלמנטים אסתטיים ועיצוביים מגוונים. בכל הדירות יש תקרות גבוהות, רצפות עץ וגוונים אדמתיים עם כתמי צבע עזים מאפיינים את הפנים. הפתעה נעימה ולא שגרתית היא למצוא פטיפון או אפילו פסנתר בחדר. 

למלון יש גג משגע עם נוף על העיר והאקרופוליס. כשמזג האוויר נעים אפשר לעשות פיקניק באוויר הפתוח ולאכול את ארוחת הבוקר המוגשת בסלסלה לכל אחד מהחדרים, מתי שנח לכם. 

מלון מומלץ באתונה - The Foundry Suites
גג המלון – The Foundry

איפה ממוקם: בלב שכונת פסירי. Sarri 38, Athens, 10553.

קישור למלון: The Foundry Suites.

מלון SHila Athens

מלונות בוטיק באתונה - מלון שילה
הכניסה למלון הבוטיק – שילה

מלון בוטיק מיוחד במינו שנמצא בבניין ניאו-קלאסי שנבנה בסוף שנות ה- 20 בשכונת קולונקי. המבנה המיוחד, המשלב אלמנטים אותנטיים לצד עכשוויים, מורכב משש סוויטות בלבד. כל אחת מהן מעוצבת באופן ייחודי עם אלמנטים של פשטות והרבה קסם. בחללי המלון תמצאו טקסטורות גולמיות, ריהוט בהזמנה אישית לצד ריהוט עתיק, קירות חשופים, אלמנטים ממתכת ומעץ והרבה בדי וינטג' שהשילוב של כולם יותר אסתטיקה בוהמיינית נצחית.

מלונות מומלצים באתונה - מלון שילה

חווית השהייה בשילה שונה, ומי שנכנס פנימה מתקשה לצאת במהירות לרחובות העיר. האירוח הוא קונספט כולל המאפשר לאורחי המלון להרגיש בבית, לאכול את ארוחת הבוקר המפנקת בחדר, לרכוש מוצרים בלעדיים של אמנות ואופנה הפזורים ברחבי החדר ולשהות בחלל של גלריית אמנות עם אוצרות משובחת שמתפרשת על פני כל שטח המלון. 

במלון יש מרפסת גג שנעים לבלות בו כשמזג האוויר מאפשר. יש חלל כניסה המשמש סלון ביתי וספרייה המאפשרים אינטימיות ומפגשים חברתיים. האירוח בשילה הוא ללא ספק מעבר לאירוח סטנדרטי במלון. אל תתפלאו אם יהיה לכם קשה לצאת ממנו. החדרים מתאימים ללינת יחיד, לינה זוגית וחלק מהחדרים גדולים במיוחד (דירות) המתאימים לאירוח משפחתי או של שני זוגות.

מלון בוטיק באתונה - מלון שילה
פרטי ריהוט אותנטיים

איפה ממוקם: המלון ממוקם בשכונת קולונקי, במדרחוב שקט, לא רחוק ממרכז העיר. פחות מקילומטר מכיכר סינטגמה, בסמוך לאוניברסיטת אתונה וכרבע שעה הליכה ממדרחוב הקניות ארמו.

קישור למלון: Shila hotel

מלון Mona

מונה היא האחות הצעירה של שילה. מלון הבוטיק עליו כתבתי ממש כאן. מונה מייצגת עידן חדש למלונות הבוטיק והחלל הרב-תחומי שלה. המלון, בן שמונה קומות, נבנה במפעל טקסטיל תעשייתי משנות ה-50, וכולל 20 חדרים, חלל אירוח, בר קונספט של בית קפה וגג עם נוף אורבני אינסופי של אתונה והאקרופוליס המפורסם שלה.

יצירות אמנות פזורות בצורה אורגנית בכל חללי המלון – המשמש גם כאולם תצוגה ומכירות. מידי פעם נערכים אירועי בוטיק מיוחדים בחלל האירוח הציבורי. אני השתתפתי בארוחת שף מיוחדת מאד. שווה לעקוב. המוטו: פשטות היא התחכום האולטימטיבי!

איפה ממוקם: מונה ממוקמת בפסירי – השכונה התוססת ביותר של אתונה. במרחק דקת הליכה מכיכר מונסטיראקי ושאר האטרקציות של מרכז העיר.

קישור למלון: מלון מונה

מלון Vasi

Vasi Hotel Athens מלון בוטיק באתונה
חדר עם מיטות נפרדות במלון ואסי

מלון בוטיק משפחתי, הדוגל במינימליזם אינטימי ומודעות לסביבה. קבלת הפנים האותנטית הייתה מחממת לב. חיוך גדול ועוגיות מסורתיות חיכו לנו בכניסה עם קפה טוב לפני שעלינו לחדר.

אתם תגלו שחדרי המלון כולם מלאי אור, עם חלונות גדולים, מעוצבים עם חומרים טבעיים ומעודכנים בפלטת צבעונית חמה. שילוב של רהיטי עץ עם ריצוף טרצו יווני מקורי. על הקירות קישוטים של שטיחי צמר מיוחדים בעבודת יד. החדרים מרווחים באופן  מיוחד ומוצעים בגדלים משתנים, המתאימים לאירוח זוגי או משפחתי. חלקם אפילו עם מרפסת ונוף לאקרופוליס. במלון יש ארוחת בוקר עשירה ומפנקת המוגשת בבופה, עם פינוקים יווניים מסורתיים, מלוחים ומתוקים. 

כמו החדרים, גם הלובי הקטן של המלון מעוצב ממקורות טבעיים. במרכז החלל יש עץ זית על מנת לייצר חלל רגוע ומינימליסטי עם תזכורת כי החוויה היוונית היא שורשית וקשורה באדמה ממנה הכל צומח.

איפה ממוקם: ברחוב שקט, כ- 300 מטרים מכיכר מונסטיראקי, ממש על גבול שכונת פסירי השוקקת והצבעונית. מרחק הליכה קצר ממרכז העיר, מהאקרופוליס ומרחוב הקניות.

קישור למלון: מלון Vasi

בחירת מלון מומלץ באתונה היא השלב הראשון. עכשיו לכל הטיפים על איפה לטייל ומה לראות באתונה:

על עיצוב ואווירה – מלונות בוטיק באתונה

אתונה – חופשה אורבנית בבירה היוונית

על גג העולם – מרפסות גג Rooftops באתונה

מוסקה, סופלקי ואוזו – על קולינריה ים תיכונית משובחת באתונה

על אמנות רחוב, גרפיטי ושאר ריסוסים באתונה הצבעונית

ואם במקרה אתם מצפינים קצת לחצי האי פליון ולסלוניקי, מוזמנים לכל ההמלצות לחופשה משפחתית:

מדריך לסלוניקי ב- 48 שעות

יוון. פעם ראשונה ובהחלט לא אחרונה. ביקור בחצי האי פליון

גילוי נאות: הקישורים המופיעים בדף זה שייכים לתכנית שותפים. המשמעות היא שאם אתם מזמינים מלון דרך הקישור, זה מקנה לי עמלה קטנה שאינה משפיעה מבחינתכם על עלות המלון אבל עוזרת לי בתחזוק הבלוג.

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, הזמנות למסעות בעולם או אולי לקבל השראה?

הרשמו ואני מבטיחה להיות בקשר

מייל ראשון אמור להגיע אליכם אחרי שתכניסו כאן את הפרטים שלכם. אם אתם לא רואים, אנא בדקו שלא הגיע לדואר ספאם