אנחנו מגיעים לתל אביב בכל חופשה שלנו בארץ, קצרה או ארוכה. בעיקר בשביל לראות חברים אבל גם בגלל הגעגועים לסביבה אורבנית תוססת, חיה ובועטת, שאף פעם לא מאכזבת. עם סצנת האוכל הכי מגוונת וטובה בעולם, עושר אינסופי של מלונות בכל העיצובים והרמות ורצועת חוף שתמיד כיף להיות בה. בפוסט הזה, ריכזתי לכם את ההמלצות לחופשה בתל אביב – מלונות וסיורים. בפוסט ההמשך תוכלו למצוא המלצות קולינריות בעיר הגדולה וגם בדרך אליה – ההמלצות הקולינריות שלי – מסעדות בתל אביב.

תל אביב בשבילי תמיד הייתה העיר הגדולה, מלאת האפשרויות והמגוונת כל כך. אפשר למצוא בה הכל מהכל. בחופשה האחרונה הגעתי אליה לבילוי עם חברים, לבילוי זוגי, לבילוי משפחתי (עם המשפחה המצומצמת וגם המורחבת) לבילוי עם החברות הטובות, כי היא בכל פעם עונה על הציפיות שלי.

ריכזתי לכם כאן את החלק הראשון של רשימת ההמלצות שלי, כדי שתהנו גם אתם.

המלצות לחופשה בתל אביב – מלונות

טריאסטה, נווה צדק

במלון טריאסטה התארחנו בתחילת השנה. זה היה המקום המעוצב המושלם להעביר כמה לילות אחרי בידוד של שבועיים בארץ (אז עוד לא היו אפשרויות קיצור בידוד) ולפני טיסה חזרה למינכן. מיקום מושלם ברחוב שקט בנווה צדק, מרחק הליכה מרחוב רוטשילד ומשוק הכרמל מצד אחד ומהים מהצד השני. למלון יש מספר יחידות אירוח מעוצבות בסגנון כפרי. אנחנו לקחנו חדר המתאים לארבעה (בחלל אחד) עם מרפסת קטנה. מי חשב שהאטרקציה המרכזית תהיה נדנדה התלויה באמצע החדר?

המלצות על מלונות בתל אביב - מלון טריאסטה
מלון טריאסטה

קישור למלון: מלון טריאסטה

דברה בראון

המלצה למלונות בתל אביב - דברה בראון
העיצוב המפנק של מלון דברה בראון

מלונות בראון הם רשת של מלונות בוטיק המעניקים למבקרים תחושה מפנקת של חופשה בוטיקית מעוצבת. את מלונות הרשת אפשר למצוא בתל-אביב, ירושלים, בקרואטיה וביוון. הפעם, הגענו לבדוק את מלון דברה בראון החדש, שנפתח ממש לא מזמן ועדיין נמצא בהרצה. 

המלצה למלונות בתל אביב - דברה בראון
החדר שלנו במלון דברה בראון

המלון החדש, המעוצב בסטנדרטים של יוקרה וסטייל, נמצא לא רחוק מחוף הים בתל אביב. האדריכל פרופ' יוסי פרידמן עיצב את המלון בסגנון אפ-טאון ניו-יורקי, במבנה בו שכן מלון דבורה המיתולוגי. 89 חדרים מעוצבים, רופטופ עם דק שיזוף וטבילה בג'קוזים ואמבטיות פרטיות עם נוף אורבני משגע, לובי אינטימי ומסעדת "מלכה" הכשרה של השף אייל שני (שאמורה להיפתח בקרוב).

קישור למלון: דברה בראון

סוויטות דה פיג'וטו

מלונות בתל אביב
סוויטות דה פיג'וטו

דירות "דה פיג'וטו סוויטס" (De Picciotto Suites) ממוקמות במיקום מושלם, במרחק של כ- 1.5 ק"מ מהחוף, במרחק של כ- 1.7 ק"מ ממרכז העיר ובמרחק הליכה מאזור שוק הפישפשים ויפו. היסטוריה, אנשים, אמנות, אדריכלות ועיר אחת יוצאת דופן הם האלמנטים שחברו יחד ויצרו חללים ייחודיים ומעניינים.

ארבע סוויטות מפנקות, כל אחת בצבעוניות שונה. מדי יום יש במקום אפשרויות של ארוחת בוקר קונטיננטלית, ארוחת בוקר צמחונית או ארוחת בוקר טבעונית, המגיעות ארוזות עד פתח החדר, בשעה שתקבעו מראש. פינוק אמיתי לבוקר מושלם. תוכלו לאכול בסוויטה או במרפסת השמש הקטנה עם הנוף התל אביבי האולטימטיבי. אני התארחתי בסוויטה הצהובה – חלל פתוח עם תקרה גבוהה, המתגלה אחרי שפותחים דלת בת 100 שנים. עיצוב צבעוני ונועז, בר קטן עם מקומות ישיבה, הפונה אל הרחוב ומאפשר מקום נעים ואינטימי לארוחת בוקר או לדרינק בערב, המשקיף אל הפיאצה החדשה של רחוב יהודה הלוי, שד' רוטשילד ורחוב נחלת בנימין.

קישור למלון: סוויטות דה פיג'וטו

דיויד אינטרקונטיננטל

היינו צריכים למצוא מלון לשהייה משותפת למשפחה המורחבת לחגיגות יום הולדת מיוחדת. הרבה חדרים והיה חשוב שתהיה גם בריכה. בחרנו להתארח במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, מלון גדול ושונה ממלונות הבוטיק הקטנים שבדרך כלל אנחנו בוחרים. 

מלון דייויד אינטרקונטיננטל תל אביב
הנוף מהחדר שלנו בקומה ה- 17

מלון דייויד אינטרקונטיננטל נמצא עשרות מטרים ספורים מהים, בקצה שכונת נווה צדק. במלון אפשר למצוא חנויות גלריות לאמנות, ברים, מתחם ספא, חדר כושר בריכה וארוחת בוקר עשירה מאד. אנחנו התענגנו על הנוף הפנורמי שנשקף מחלוננו בקומה ה- 17. הנוף איתו הלכנו לישון וקמנו בבוקר, היה מושלם. השארנו את הוילון הענקי פתוח כדי להתעורר עם הזריחה בחדר. המלצה שלי – נחמד לגוון עם מלון גדול בין מלונות הבוטיק לפעמים.

קישור למלון: דיוויד אינטרקונטיננטל

מלון דירות מיסטר קטינסקי

דירות מעוצבות, הן לפעמים כל מה שצריך לחופשה אורבנית מושלמת. את הדירות של TLV2GO, ניתן למצוא בתל-אביב, ירושלים ואילת. במיוחד בימי קורונה, בהם לא תמיד רוצים להתארח במלונות גדולים. אתם לא צריך להציג אישורים ירוקים או בצבעים אחרים, דירה מעוצבת יכולה להיות הפתרון המושלם. אנחנו בחרנו בדירה בביניין של מיסטר קטינסקי המתאימה לארבעה (שני חדרי שינה וסלון), עם מטבח מאובזר, מכונת קפה ואינטרנט טוב, בבניין דירות מיוחד ביופיו האדריכלי. הבניין עבר שימור וחידוש והמבואה הקטנה עוצבה בהשראת רטרו מהימים הראשונים של תל אביב. המיקום מנצח. ברחוב נחלת בנימין, קרוב לצומת רחוב רוטשילד ולשוק הכרמל, מוקף במסעדות שוות, בתי קפה וברים. הדירות, בגדלים שונים, יתאימו גם ליחידים, זוגות ומשפחות, לשהות קצרה או ארוכה יותר.

קישור למלון: TLV2GO מיסטר קטינסקי

דיאגליב

מלון דיאגליב לופט לייב ארט שוכן בבניין היסטורי בסמוך לשדרת רוטשילד בתל-אביב, במיקום נח מאד. בלובי המלון, במסדרונות ובחדרים, תוכלו למצוא אמנות עכשווית ישראלית המתחלפת מפעם לפעם. החדרים מרווחים, בדרך כלל עם חדר סלון נפרד ומכולם תוכלו לראות את הנוף של העיר הלבנה. אנחנו חיפשנו חדר גדול שיתאים לארבע חברות, בחדרים נפרדים ועדיין שיהיה לנו חלל משותף לשבת בו יחד ולכן בחרנו את מלון דיאגליב. חייבת לציין כי המלון נראה מיושן מעט יחסית לפעם הקודמת שהתארחתי בו לפני שלוש שנים. מניחה שימי הקורונה השפיעו לרעה גם כאן, ופחות ראינו אמנות שקישטה את הקירות. המחיר שווה ביותר והמיקום מומלץ.

המלצות למלונות בתל אביב - מלון דיאגליב
הלובי של מלון דיאגליב

קישור למלון: דיאגליב

סיורים ותרבות בתל אביב

ומה יש לעשות בתל אביב חוץ מלישון טוב ולאכול טוב? סיורים שווים ומוזיאונים כמובן! אני מקפידה לבקר בתערוכות החדשות כשאני מגיעה לביקור. הפעם היה לוח זמנים צפוף והספקתי לבקר רק במוזיאון העיצוב בחולון. אבל היה לי הספק יפה עם שני סיורים ופגישה עם מישהי מיוחדת מאד.

תערוכות במוזיאון העיצוב בחולון

מוזיאון העיצוב בחולום - תערוכת הנשף
תערוכת "הנשף", מוזיאון העיצוב בחולון

אני תמיד אוהבת להגיע למוזיאונים או להצטרף לאיזה סיור טוב. מוזיאון העיצוב בחולון תמיד "מספק את הסחורה". אחת התערוכות הטובות בהן ביקרתי בשנים האחרונות – "הנשף". אסקפיזם בתפירה עילית. התערוכה מספרת על היכולת של האופנה לקחת אותנו אל עולם קסום שהכל אפשרי בו. התערוכה, שמתפרשת על פני כל חללי המוזיאון, כוללת כ־120 שמלות בעיצובים היסטוריים ועכשוויים וכ־50 אביזרים שהוכנו במיוחד לתערוכה על ידי טובי המעצבים בישראל.

קישור למוזיאון: לבדיקת תערוכות עכשוויות במוזיאון העיצוב חולון

סיור אמנות ועיצוב עם עדי פוגל הולנדר בקרית המלאכה

על עדי שמעתי עוד מאז הייתה העורכת של מגזין "נישה" ובשנה האחרונה התמגנטתי אל האינסטגרם שלה, בהתחלה בגלל המדריך למגדלי האבוקדו שלה. הגעתי בגלל האבוקדו, נשארתי בגלל הסטייל. שלחתי חברות ואמא לסיורים של עדי ולא יכולתי בעצמי להגיע עד הקיץ. אבל בקיץ, כמו בקיץ, חם ודביק ופגרת סיורים אצל עדי. אבל המקסימה הזו הזמינה אותי לסיור ספיישל, פרטי ומיוחד בשבילי. התחלנו את הבוקר בחיבוק ודרינק בבית המעוצב שלה והמשכנו לקרית המלאכה.

קרית המלאכה היא מתחם ייחודי בדרום תל אביב עם ריכוז נדיר של גלריות, בתי מלאכה, אמנות רחוב ומאות אמנים יוצרים. אמנים בתחילת דרכם המקצועית לצד בכירי האמנים בארץ. מקום שהוא השראה אחת גדולה. ונחשו מה? עדי מכירה כל כך הרבה מהם. בכל פניה הופתעתי מחדש איך היא מכירה וזוכרת איפה נמצא כל אחד מהם בלי ללכת לאיבוד. איזה עושר של אנשים, חומרים, צבעים. תענוג. 

כל אחד צריך להגיע לפחות פעם אחת לסיור של עדי כמתנה לעצמו או לתת את הסיור מתנה למישהו יקר לליבכם. זו דעתי. המתנה המושלמת לעצמכם ולאהובים. לעדי יש סיור נוסף באזור שוק הפשפשים וציפור קטנה לחשה לי שהסיורים מתחדשים אחרי החגים. אז כנסו לאינסטגרם של עדי וצרו איתה קשר.

לאינסטגרם של עדי: עדי פוגל הולנדר

סיור עיצוב עם עדי פוגל וגיל רוייטר ביפו

תמהיל משגע של בתי מלאכה וגלריות אמנות ועיצוב באזור קסום של שוק הפשפשים ויפו. עדי וגיל, שילוב מנצח של שני מוכשרים, שיודעים לבחור את השילובים המושלמים ליום שכולו חוויות מעוצבות. הרחבת הלב והנפש. ממליצה לכם בחום להירשם לאחד הסיורים הקרובים. התמהיל משתנה מסיור לסיור. אני זכיתי להיות בגלריות S.A.L.T ומגזין 3 ולבקר אצל האמנים המוכשרים – Now Pottery, נדב כספי, אורלי אפל ו- IOTA. תראו עם איזה לוח השראות יצאתי:

לאינסטגרם: עדי פוגל, גיל רוייטר

סיור גרפיטי עם חברת "גרפיטיול"

גרפיטיול - סיור גרפיטי בתל אביב

סיור צבעוני במיוחד, מלא בסודות וגילויים , בעקבות כמה מאמני הגרפיטי הפועלים בתל אביב. הסיור עובר ברחובות שונים בשכונת פלורנטין ומועבר על ידי מדריכים מלאי תשוקה וידע בנושא, חלקם אפילו אמני גרפיטי בעצמם. במהלך הסיור תזכו לשמוע מהם את הסיפורים הכי מעניינים מאחורי היצירות שתראו. אפשר להצטרף לקבוצות ואפשר להזמין סיור פרטי ואפילו לחגוג אירוע מיוחד. אלינוי קיסלוב, מקימת גרפיטיול, אמנית גרפיטי ויזמית בתחום האמנות והיצירה: "החזון שלי הוא לתת השראה דרך סיפורים של אנשים שיצרו משהו עם תשוקה, לעורר סקרנות ולפתוח את הראש למחוזות פחות מוכרים". בנוסף לסיור אפשר להצטרף לסדנת גרפיטי, ממנה כל אחד יוצא עם עבודה שיצר.

להזמנת סיורים: גרפיטיול

סיור יפן בתל אביב

אמא שלי, שיודעת כמה אני מחכה כבר להגיע ליפן, הזמינה לנו סיור "יפן בתל אביב", אותו מובילה תמר פול-כהן. תמר, משפטנית בהשכלתה, יצאה לחופשה ארוכה במזרח הרחוק, ממנה שבה מלאת חוויות. היא כתבה ספר, למדה לימודי מזרח אסיה, קליגרפיה ותרבות יפן, ומרצה על סין, יפן ודרום קוריאה. תמר בנתה סיור בוטיקי מיוחד, בו מגלים פינות יפניות בתל אביב. מבקרים בחנויות בגדים מיפן, בסטודיו של אמן, בחנות סכיני שף המיוצרים ביפן וכמובן שטועמים מאכלים יפניים (אוניגירי ושאר מתוקים). הסיור מושלם לימי הקיץ כי הניידות ממקום למקום נעשית במיניבוס ממוזג. במהלך הנסיעה תמר מרצה על התרבות היפנית והכל מלווה במצגת וסרטונים. 

קישור לפייסבוק של תמר פול-כהן: תמר פול-כהן

מקווה ש"תגזרו ותשמרו" את ההמלצות שלי לחופשה בתל אביב – מלונות.

הכי כיף שתחזרו לספר לי שגם אתם נהניתם. מוזמנים להמלצות שלי על מסעדות בתל אביב – ההמלצות הקולינריות שלי – מסעדות בתל אביב

ואם עדיין לא ראיתם את ההמלצות שלי לחופשה בירושלים, מוזמנים להציץ – 48 שעות בירושלים – המלצות לחופשה בבירה

לעוד המלצות על מלונות בוטיק שווים באתונה – על עיצוב ואווירה – מלונות בוטיק באתונה

מלונות מומלצים באתונה – המשך הרשימה השווה

גילוי נאות: הקישורים המופיעים בדף זה שייכים לתכנית שותפים. המשמעות היא שאם אתם מזמינים מלון דרך הקישור, זה מקנה לי עמלה קטנה שאינה משפיעה מבחינתכם על עלות המלון אך עוזרת לי מאד בתפעול הבלוג.

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, הזמנות למסעות בעולם או אולי לקבל השראה?

הרשמו ואני מבטיחה להיות בקשר

מייל ראשון אמור להגיע אליכם אחרי שתכניסו כאן את הפרטים שלכם. אם אתם לא רואים, אנא בדקו שלא הגיע לדואר ספאם