אל קוסטה ריקה הגענו בעקבות הלב המחפש. הלב הסקרן שרוצה להרחיב את חדריו עם חוויות חדשות מלאות בנופים של טבע פראי, בצבעים נעימים, באווירה מקומית מחבקת, בטעמים שונים ובעשייה ייחודית. כמובן שגם בגלל הקפה המשובח… מסע נשים קוסטה ריקה.

מסע נשים יוניק בוטיק

החלטנו להפוך את קוסטה ריקה לאחד מיעדי מסעות הנשים שלנו, מסעות יוניק-בוטיק שנבחרים בקפידה יתרה ועומדים בסטנדרטים הכי מחמירים שלנו – עצמנו. המסע הזה יהיה בדיוק כמו שאנחנו אוהבות ודורשות לעצמנו, כי איכות יוניק-בוטיק זה שם המשחק, ומי שקצת מכירה אותנו יודעת על מה אני מדברת (מוזמנות להיכנס לקרוא גם על מסע הנשים שלנו לדרום הודו).

על רקע האוקיינוס השקט – מסע נשים יוניק-בוטיק

מסע נשים בעקבות הנופים המשגעים, פלאי הטבע האדירים, התרבות והאנשים המקסימים. קוסטה ריקה היא "ארץ החוף העשיר" (בספרדית), כפי שקרא לה קולומבוס כשגילה אותה לראשונה בשנת 1502. רצועות חוף צרה במרכז אמריקה, המקשרת בין אמריקה הצפונית וזו הדרומית. גובלת עם ניקרגואה בצפון ופנמה בדרום. היא מצוייה בין הים הקריבי במזרח והאוקיינוס השקט במערב. אנחנו נטייל בה מחוף לחוף ונהנה מנופיה המשתנים.

Pura Vida

האנשים המקומיים מברכים בברכת Pura Vida, ברכה שהיא בעצם מהות חיים. "החיים הטהורים" ובעצם הכוונה היא לחיים הטובים. הקוסטוריקנים הם אנשים שמחים. אנשים מלאי הכרת תודה על מה שיש להם והם שמחים לחלוק את שמחת החיים הזו עם כל מי שרק רוצה. שמחה שאפשר למצוא בתרבות, בטבע, בנופים, בשקט, בירוק, במים, בחיות המדהימות שבחרו לחיות דווקא שם, באקולוגיה וכמובן באנשים עצמם.

לעוף, לשחות, לשוט, לקפוץ, לנוח, להתפעם, להתרגש, להכיר, לפגוש, לנגוע, להריח וגם לטעום. מסע נשים לקוסטה ריקה. מסע יוניק-בוטיק, שנוגע בכל. בחרנו בפינצטה חוויוטת ומקומות יחודיים המשלבים את מה שכולנו, הנשים, מחפשות וצמאות לו. שתינו, עדי ואני – אימהות, בשלות, מתגוררות בחו"ל (מינכן) ומטיילות הרבה בעולם. כל אחת מגיעה מתחום אחר, עולם אחר והשילוב בינינו – מנצח. חוויה הוליסטית מעצימה.

אומנות מקומית, הר געש וקפה משובח

מה שנותר, זה להגיד כן, ולצאת למסע הקרוב ב – 8-19/12/2019

תמיד רציתן להגיע לאמריקה? קוסטה ריקה היא היפה שבמדינות מרכז אמריקה. בואי והצטרפי אלינו לחוויה מיוחדת וחד פעמית בין נופים המשגעים וחברה מצויינת. אנחנו נצא בקבוצה קטנה ואינטימית. נבקר בסן חוזה, עיר הבירה של קוסטה ריקה, ובערים הסמוכות לה. שם נכיר את ההיסטוריה של העיר, נבקר בחוות מחקר לגידולי קפה ונשתה קפה משובח כמובן, נכיר את האומנויות שהתפתחו סביב גידול הקפה ואפילו ניצור בעצמנו.

נעמוד משתוממות מול לועו המעשן של אחד מהרי הגעש הפעילים בקוסטה ריקה, כי זה לא ברור מאליו לצפות בכאלו מראות. נטייל מקצה אחד לקצה האחר של קוסטה ריקה. בין שמורות טבע שונות במראות ובנופים.

לשמורת הטבע טורטוגרו, שבצד הקריבי, נגיע בסירות. נכיר את האוכלוסייה המקומית באחד מהכפרים המקומיים ובעיקר ניכנס לאווירה של עצי דקל ציוריים, קוקוסים ומרחבים של אוקיינוס.

נבקר "בהר הירוק", ההר הטרופי הירוק-ירוק, בין העננים, ונראה נופים עוצרי נשימה. נהנה מעוצמתו ופינוקיו של הטבע במעיינות תרמיים, בהם המים מתחממים באדמה עקב פעילותו של הר הגעש הקרוב.

צבעוניות משגעת בקוסטה ריקה

נופי האוקיינוס השקט שילוו אותנו בימים האחרונים, גם הם בשמורת טבע, "מנואל אנטוניו", יהיו גם הם עוצרי נשימה. אוקיינוס שקט שישרה אווירת רוגע קסומה.

כמובן שנכיר את האוכלוסייה המקומית המגוונת, ניגע, נשמע, נריח, נטעם ונכין בעצמינו, עם שלל הפתעות נוספות.

רגעים מיוחדים בקוסטה ריקה

לפרטים נוספים על המסע המופלא שלנו – השאירו הודעה כאן בתגובות או במייל. אפשר כמובן גם באיוונט שלנו בפייסבוק.

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, הזמנות למסעות בעולם או אולי לקבל השראה?

הרשמו ואני מבטיחה להיות בקשר

מייל ראשון אמור להגיע אליכם אחרי שתכניסו כאן את הפרטים שלכם. אם אתם לא רואים, אנא בדקו שלא הגיע לדואר ספאם