חג סוכות הגיע ואיתו חגיגות. בלוגולדת 3 לבלוגלית. כבר שלוש שנים שאני נהנית לכתוב בבלוג, לחבר מילים, תמונות שאני מלקטת, השראות. כבר שלוש שנים שאני מנסה לשתף אתכם בדברים ששמורים לרגעים מיוחדים, לחוויות שאני אוספת, ואתם – איתי.

בלוגולדת 3 לבלוגלית
יוצאת לכבוש עולם – בלוגולדת 3

אז גם השנה, מציינת חגיגות בלוגולדת בחג הסוכות. חג שאני אוהבת. חג המסמל חיבורים וקשרים ומפגשים ואירוח, גם אם אני כבר לא בונה סוכה עם סכך וקישוטים.

שלושת הפוסטים הנקראים ביותר אצלי בבלוג היו השנה אותם שלושת הפוסטים המובילים בשנה שעברה. אני יכולה לנחש למה.

יוון. פעם ראשונה ובהחלט לא אחרונה. ביקור בחצי האי פליון וכמובן כל הפוסטים על אתונה

מדריך לסלוניקי ב- 48 שעות

המלצות לחופשת ספא במלונות ספא

השנה האחרונה הייתה שנה מאתגרת מכל כך הרבה בחינות. הבלוג היה לי בית, היה כוכב הצפון שלי, הנוף שלי, הדרך לשתף אתכם ולהיות קרובה גם מרחוק. המילים הכל כך פשוטות וכל כך מרגשות של סיון טלמור הן הבחירה המושלמת, המדוייקת למה שאני מרגישה ומאחלת לכולם.

I'LL BE // סיון טלמור

בלוגולדת 3 לבלוגלית – האושפיזין שלי

גם השנה, כמו בחגיגות הבלוגולדת בשנה הראשונה והשניה, אני בוחרת לארח אושפיזין בסוכה הוירטואלית שלי. גם הפעם נשים. עם שתיים נפגשתי לחיבוק אמיתי ועם שלוש אני עוד מייחלת למפגש ומקווה שבקרוב גם זה יתממש. 

נועה בר-נס

נועה הצליחה למגנט אותי לתמונות בפיד המושלם שלה. כל מה שאני אוהבת התקבץ לו למקום אחד. גיליתי מקומות קסומים, מלאכות מסורתיות, עיצוב, אסתטיקה משובחת. מילים ותמונות שעושות חשק להשתקע.  

"אני נועה בר-נס, יוצרת תוכן במילים ותמונות. אצלי בבלוג  וגם אצל אחרים. בגדול הבלוג שלי עוסק בארט+טרמינל, כלומר אמנות ונסיעות, אסתטיקה ונדודים. בתוך אלה אני כותבת ומצלמת  מה שמעורר בי מחשבה או רגש כל שהוא, כל מה שגורם לי לעצור.

בדרך כלל זה מתחיל מהויזואל. כל מה שקשור בעיצוב ואמנות. אם זה במוזיאון, בבתי מלון מעוצבים, מסעדות בעיצוב מיוחד, או סתם ברחוב. זה יכול להיות הדבר הכי קטן. אם עצרתי את ההליכה, הנסיעה או הגלילה בפיד, הייתה לי סיבה. הרגש מתעורר בי גם מדברים של פעם. אנשים של פעם, מלאכות של פעם, מה שהגיע במנות גדושות בטיול שלי לדרום פורטוגל. גם חפצים של פעם עם סיפור חיים מקיפים אותי. אני אוהבת לגלות חנויות וינטג' בארץ ובחו"ל, ולשוטט בשווקי פשפשים ולפעמים גם לאסוף משהו אליי הביתה.

אני חושבת שמה שמוביל אותי בגדול זו הסקרנות. בדיוק הבוקר קראתי משפט שאומר "כשהסקרנות עולה על הפחד, אז יש מסע". מאחלת לעצמי הרבה מסעות ומזמינה אתכם להצטרף".

קישור לאינסטגרם של נועה

קישור לבלוג של נועה

ענבל יצחקי חיון

הנקיון והדיוק הצילומי שלה משכו אותי מהרגע הראשון. המלצה על הרצאה דרכה הביאה אותי למפגש מרתק של תרבויות ועשייה מעבר לים ואני רק מחכה כבר להיפגש ולטייל עם ענבל בסמטאות סן פרנסיסקו. אני רוצה לשתות איתה קפה עם עוגה משובחת ולבקר בפינות החבויות שרק היא מכירה.

"היי! אני ענבל בת 39, מעצבת, צלמת, חיה ונושמת אסתטיקה. אני גרה בקליפורניה בשש השנים האחרונות עם משפחתי. לפני המעבר לקליפורניה היה לי עסק לעיצוב תיקים, המעבר בעצם חיבר אותי לדבר שאהבתי לעשות תמיד, למצוא את הפינות הנסתרות ומעוררות ההשראה בעיר. כשהגעתי לסן פרנסיסקו, טיילתי רבות ברגל, מצאתי את בתי הקפה והמאפיות הקטנות שאני כל כך אוהבת, גיליתי גלריות מיוחדות והכרתי מעצבים ואמנים מרתקים. כך נולד העסק שלי והבלוג Arts & Bites.

לפני הקורונה בעיקר לקחתי אנשים להכיר את סן פרנסיסקו דרך העיניים שלי והאהבות הגדולות שלי: אמנות, עיצוב ואוכל. מאז הקורונה אני מתכננת עבור אנשים טיולים כיפיים בעיר ומחוצה לה, עובדת עם יוצרים שונים על בניית הסיפור הויזואלי שלהם ומצלמת עבור אמנים ומעצבים שונים. בבלוג שלי וגם באינסטגרם, תוכלו לקרוא על ביקורים שאני עושה בסטודיו של יוצרים שונים, על תערוכות שאני מבקרת בהם, על אוכל מיוחד ועל מקומות שאני מטיילת בהם בעיקר בקליפורניה אבל גם מחוצה לה.

אל תשכחו להנות ולשים לב לרגעים קטנים בחיי היום יום שלכם!"

קישור לאינסטגרם של ענבל

קישור לבלוג של ענבל

מיכל מנור

עם מיכל היה לי קיץ אינטנסיבי. שלוש פעמים בחופשת מולדת אחת זה הישג משמעותי. תמיד מתמלאת דרכה בהשראות למקומות חדשים לטיול, במחשבות על שיתופי פעולה והיא ללא ספק מקור עצום למידע על כל כך הרבה יעדים. מי שלא מכיר את הבלוג שלה, זה לגמרי הזמן.

"הבלוג שלי, "רואה עולם", יחגוג השנה שמונה ואני מרגישה שהוא משקף את ההתפתחות והדרך שעברתי בשמונה השנים האחרונות. הוא התחיל כבלוג שנועד לתעד את הטיולים המשפחתיים שלי, במקביל לעבודתי כעיתונאית במעריב, אבל מהר מאוד הבנתי שזו הפלטפורמה המושלמת בה אני יכולה לכתוב על תיירות וטיולים מהיבטים תרבותיים ולארח  מטיילים אחרים.

בשלב מסוים הוא הפך מתחביב למקצוע, מבלוג למגזין, ונתתי בו במה לחברות ומותגים בתחום הטיולים. הילדים גדלו, ולצד תיעוד של חופשות משפחתיות עם מתבגרים (לא עניין פשוט בכלל…), יצרתי בו מקום מכובד לאהבות הפרטיות שלי – חופשות עירוניות, אמנות רחוב, סיורי בלוגריות, קולינריה וכד'. אבל אז באה הקורונה והביאה רוחות חדשות לבלוג – כתבות רציניות על תיירות בעידן הקורונה, הרבה טיולים בארץ (מי היה מאמין שבשנה אחת אגיע שלוש פעמים לירושלים?????) ואינדקס 'יזמים בתחום התיירות', פרוייקט חדש שאני מאוד גאה בו.

אני מקווה שבשנה הקרובה "רואה עולם" ואני נפרוש כנפיים ונצא להרפתקאות חדשות.

קישור לאינסטגרם של מיכל

קישור לבלוג של מיכל

עדי שם טוב

לפני כמה שנים עדי הגיעה לראות את הבית שהשכרנו בטבעון, התאהבה ונשארה. מאז היא הפכה להיות השכנה שלי, בבית ליד. אני הגעתי לעשייה שלה, התאהבתי ונשארתי. מחכה כבר להחזיק את הספר הירוק והמעוצב שלה ומחכה להיות שכנות "על באמת".

"אני עדי, מעצבת גרפית ומאיירת במקצועי, יש לי סטודיו עצמאי, נשואה ואמא לשלושה. בימים אלה אני מוציאה לאור ספר שעבדתי עליו רבות ואני מתרגשת מאוד.

״עציץ מספר 95״ הוא בעצם ספר השראה על עיצוב הבית עם צמחים. השם הגיע מהפעם הראשונה שעשיתי ספירת מלאי לצמחים שלי בבית, זה היה המספר… בספר יהיה מידע רב על גידול צמחים בבית, איך לא להרוג אותם, איך מתחילים, הכל על השקייה נכונה, אור, מיקום בבית, דישון, סוגי צמחים, אילו מהם מתאימים לבית עם פחות אור ואילו מפונקים שדורשים יותר תשומת לב. החלק הגדול של הספר הוא צילומים מבתים יפיפיים של משוגעים לדבר שאירחו אותי בביתם וחלקו איתי טיפים משלהם. הרעיון הגיע בעצם מצורך אישי שלי למקורות מידע והשראה על שילוב צמחים בעיצוב הבית וכמובן איך לטפל בהם נכון כדי שלא אהרוג כל צמח שנכנס לי הביתה. החלטתי לשלב בין אהבתי לצמחים לבין המקצוע שלי ולעצב ספר איכותי כזה משלנו, על בתים ואנשים ישראלים. 

צמחים עבורי זה אושר ואני מקווה שהספר יתן השראה ויעודד אנשים נוספים להכניס ירוק לחייהם. הספר יעלה כפרויקט בהדסטארט באוקטובר, אפשר לעקוב אחריי לקבלת עדכונים".

קישור לאינסטגרם של "עציץ מספר 95"

קישור לפייסבוק של עדי

נילי מרגי נילקה

יום אחד קיבלתי הודעה באינסטגרם: " יווו, אני רק עכשיו קלטתי שאת אמא ל- 4". ככה התחיל הרומן שלנו. רק אחרי 8 ילדים (4 שלה, 4 שלי). מאז, היא מצחיקה אותי בכל יום. מדברת על החיים האמיתיים עם מלא הומור. אחוות אמהות עטופה בהרבה סטייל!

"היוש, אני נילי מרגי –"תנשמי שנייה". אני אמא ל4 ילדים, 3 חתולים, קיפוד ובעל אחד וזה די והותר. אני בלוגרית, כותבת תוכן, מגשרת, מאסטר בnlp , משפיענית רשת של מותגי אופנה שונים ורואת חשבון. החלטתי לשתף את המסע שלי בחיים האלה בבלוג ובעיקר באינסטוש ובטוחה שכמעט כל אמא תזדהה איתי.

כיום אני מרצה לאמהות שרוצות להיות טובות יותר ממה שהן עכשיו. אמהות שרוצות לשזור תשוקה לחיים מעבר למטלות היומיומיות וללא רגשות אשמה. רגשות אשם על מה? על המלוואח שאכלנו, על הכביסה שלא קופלה, על הילדים עליהם צרחנו. שנסכים לקבל שלעולם לא נהיה אמהות מושלמות ולעולם לא יהיה לנו את הגוף המושלם. 

ונכון, אנחנו לא נקום מחר בבוקר ונרגיש מרלין מונרו. אז מה כן? אנחנו כן יכולות להיות יותר טובות ממה שאנחנו עכשיו! אימהות יותר טובות, חברות יותר טובות והרבה יותר שמחות. השתכנעתן? מוזמנות להרצאה שלי, לבלוג ולאינסטוש או להזמין אותי אליכן".

קישור לאינסטגרם של נילקה

קישור לבלוג של נילקה

תכניות לשנה הבאה

בעוד שבוע אני נוסעת לסופ"ש בלונדון. כזה שיהיו בו הרבה חיבוקים, השלמת פערים, שיטוט ברחובות, צריכת תרבות וקלוריות.

בשנה הבאה מתוכננים יותר מפגשים, עוד יעדים, והפלגות רחוקות בדמיון ובמציאות. תמשיכו לעקוב, לטייל איתי וליהנות מההמלצות שלי. זה הדלק הכי טוב שיש כדי להמשיך לנסוע!

בואו לפרגן גם באינסטגרם שלי וגם בעמוד הפייסבוק של בלוגלית, כי שם כל האקשיין מתרחש!

ואם אפשר לבקש מתנה, כזו קטנה אבל עם הרבה כוונה – המליצו על הבלוג לעוד חבר כדי שבבלוגולדת הבאה תהיה ממש הילולה.

מחזירה אתכם להכיר את הנשים המדהימות אותן אירחתי בשנים הקודמות –

בלוגולדת 1

בלוגולדת 2 לבלוגלית

רוצים לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, הזמנות למסעות בעולם או אולי לקבל השראה?

הרשמו ואני מבטיחה להיות בקשר

מייל ראשון אמור להגיע אליכם אחרי שתכניסו כאן את הפרטים שלכם. אם אתם לא רואים, אנא בדקו שלא הגיע לדואר ספאם